عیدتون مبارک:-*
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 673
بازدید کل : 283102
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
شنبه 1 فروردين 1394برچسب:, :: 2:43 :: نويسنده : فافا

سلام عشقم و سلام به همـــــــــــــــــــــــه ی دوستای خوب بامعرفت خودم چه روشن های عزیز چه خاموش های عزیز عیدتوووووووووووووووووووووووون مبارک ایشالا سال94 برای همتون سال خوبی باشه همراه با سلامتی و دلی خوش دلم براتون یه ذره شده بود بوخودا اما انقدر سرم شلوغ بود که نگو همسری شاهده که تا همین دو ساعت مونده به سال تحویل مشغول کار کردن بودم گفتم بعد از سال تحویل بیام پست بزارم که هم اینجا نونوار بشه هم عید تبریک گفته باشم فقط بدونید فافا دوستون داره خیلی شدیـــــــــــــــــــــــــــــــــــد بدوید بیاید بغلم یکی یکی ماچی بخلی مخلی بشید

 

http://zibasaz.niniweblog.com/http://zibasaz.niniweblog.com/http://zibasaz.niniweblog.com/http://zibasaz.niniweblog.com/

http://zibasaz.niniweblog.com/http://zibasaz.niniweblog.com/ http://zibasaz.niniweblog.com/http://zibasaz.niniweblog.com/http://zibasaz.niniweblog.com/Fish-bowl icon



نظرات شما عزیزان:

مارال
ساعت17:40---5 ارديبهشت 1394
سلام سلام
آخیش من بلاخره روشن شدم
نمیدونم چرا کامنت نمیذاشتم
خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم با دیدن این عشقهای ناب و بی غل و غش
خوش و خوشبخت باشین فافا بانو
دوست خوبم:سلام عزیزم خوش اومدی به صندوقچه من و نفسیم بابا خووو زودتر روشن میشدی اشنا بشیم باهم:) همچنین شما دوست جدیدم:)


موناي ورپريده
ساعت0:02---2 ارديبهشت 1394
به به ببين چه خبرررره
عروسي داريم پس به زودي اينجا
مبارکه عزيييزم
دوست خوبم:به به عرووووووووووووووس خانوم چطوری ورپریده جون دلم برات تنگ شده بود بیا از عروسیت بوگو خووو


دریا
ساعت11:14---24 فروردين 1394
ای جاااانم اخیش میدونم الان چه حسی داریییی واقعامنم مونده بودم بابای فوق متعصب من چطور به مسعود اجازه داده حرف بزنه ..... خب لابد دخترشونو میشناسن خخخخخ خیلی خوشحالم فافایی ایشالا زودی برسه اون روز که خبر پیوند شیرینتونو بدی بوووووووووووووووسس
دوست خوبم:اره انگار یه بار بزرگ از رو دوشم برداشته شد اما خوب از اونورم حضور غیاب داخل خارج خونه بیشتر زیر نظر گرفته شده است:))مرسی عزیزم یه عالمه بوووووووووس


فاطیما
ساعت19:25---17 فروردين 1394
سلام فافا جون بی وفا؟
خوبی دلم برات یه ذره شده
عیدت مبالک هم خودت هم شوملت
راستی چه خبره پست بالایی چی شده؟ خیلی خوشحالی؟
فدات
دوست خوبم:سلام عزیزم بابا من به این باوفایی بعد از سال تحویل تا صبح به دوستای وبلاگیم کامنت تبریک فرستادم برای تو هم فرستادم نیومد؟عید تو هم مبارک خانوم دکتر اینده میام میگم عزیزم دوست دارم بووووس


سالی- مینویسم از روزهای زندگی ام
ساعت8:33---9 فروردين 1394
سلااااااااااام
عیدت مبارررررک عزیزم
آرزومند سالی خوش و پر آرامشی واست دارم عزیزم
دوست خوبم:سلام عزیزم همچنین ایشالا امسال سال تو اقای مهربونت باشه دوست خوبم


تمنا
ساعت14:24---6 فروردين 1394
سال نومبارک دوست خوبم
ان شاالله بهترین ها در انتظارتوواقای نفسیت باشه
وای که چقد دلم برات تنگ شده اصلا غیرقابل گفتنه
دوست خوبم:سال نوی شمام مبارک تمنای مهربون فدات بشم عزیزم منم دلم برات تنگ شده ایشالا سال خوب همواری پیش رو داشته باشی


رویا
ساعت10:55---6 فروردين 1394
سال نو مبارک خانمی
انشاله در کنار عشقت روزای عالی داشته باشی
دوست خوبم:سلام به روی ماهت خانوم دکتر خودم شمام ایشالا امسال عشق خودتو پیدا کنی روزهای خوبی رو برای هم بسازید دوست دارم عزیزم


saleh
ساعت4:30---6 فروردين 1394
انقده کیف میکنم دو تا عاشق میبینم‏!‏ سال نوتون مبارک
دوست خوبم:لطف دارین شما عید شمام مبارک


دریا
ساعت16:24---5 فروردين 1394
به به چه هفت سینییییییییییییییییییییی
عیدت مبارک گوجیییییییییییی بووووووس خیلی زیاد بهترین سال رو داشته باشه ایشالا همیشه لبتون خندون دلتون شاد باشه فافاییی
دوست خوبم:دیدی دریا همه رو خودم چیندم:)وای به من میگی گوجیییییییییییییییی ذوقیدم بووووووس همچنین عزیزم ایشالا سال شما اقاییتون باشه از طرف من نفسیم سال جدید رو تبریک بگو بهشون


مریم
ساعت23:27---4 فروردين 1394


امید وارم سالی باشه واست پر از شادی

پر از هیجان...

پر از خندهای بلند..

پر از گریه های از سر شوق

پر از آخ جون گفتنو هورا کشیدن

پر از بودن با کسایی که دلت میخواد

پر از خورا کی های خوشمزه

پر از دوست داشتنو دوست داشته شدن

پر از عکس های یهویی

پر از تا ظهر خوابیدن

پر از لباسای رنگی رنگی

پر از گرفتن دست کسی که دوستش داری

پر از دوست دارم هایی که انتظارشو نداری

پر از بغل کردن عزیزترینات

پر از تلفن های غیر منتظره

پر از سفرهای دسته جمعی

پر از مهربون تر شدن

پر از عیدی

پر از هوای خوب

پر از آهنگ هایی که باهاش خاطره داری

پر از دوستای قدیمی

پر از عشق

و پر از لحظه های قشنگ

امیدوارم از همه چیزایی که دوست داری پر باشه.......
دوست خوبم:خیلی عالی بود واقعا تک تک جمله ها به دلم نشست مرسی عزیزم


zahra
ساعت15:09---4 فروردين 1394
عزیزم سال نوت مبارررررک
ایشالاتو سال جدید یه اتفاقای قشنگی بیفته بیایم خونتون مهمونی
دوست خوبم:سال نوی شمام مبارک عزیزم ایشالا بهترین ها برات امسال اتفاق بیفته واااااااااااااای خواستید بیاید من چی بپوشم:)


آتوسا
ساعت0:58---4 فروردين 1394
سلام فافا جون،عیدت مبارک،سال نو مبارک،ایشالا امسال دیگه یه خبر خیلی خوب از شما دو تا بشنویم

دوست خوبم:سلام اتوسا جون عید شمام مبارک عزیزم ایشالا سال خوبی داشته باشی.ایشالا:)


فاطیما
ساعت21:08---1 فروردين 1394
سلام فافاجون عید مبارک گلم ایشالله سالی خوب برا خودت وعشقت باشه وهرچه زودتر عروس بشی
فدات
دوست خوبم:سلام عزیزم عید شما هم مبارک خانوم دکتر اینده


مهدیه
ساعت13:04---1 فروردين 1394
سلام فافا خانوم

ازینورا



عیدت مبارک خانوم

ایشلا که امسالت سرشار از بهترین ها باشه

دیشب موقع تحویل سال به یادت بودم

برات قشنگترین ها رو ارزو دارم
دوست خوبم:سلام عزیزم خوبی شما عید شما هم مبارک بانووووو مرسی عزیزم همچنین برای شما خانوادت نمیدونی چقدر از این جملت خوشحال شدم که به یادم بودی موقع تحویل سال مرسی یه دنیا ایشالا سال خوب پربرکتی داشته باشی دوست خوبم بوووس


مرجان
ساعت3:44---1 فروردين 1394
مرسی عزیز مهربون
عید تو هم مبارک
سالی سرشار از بهترینها رو برای خودت و همسریت آرزو میکنم
روزگارتون سرشار از عشق
دوست خوبم:مرسی عزیزم همچنین برای شما اقای همسر


همسري
ساعت3:36---1 فروردين 1394
سلاااام نفسم
عيد شما هم مبارك خانومي ايشالا سال خوبو خوشي داشته باشي البته تبريك كفته بودما از اينجا دارم دوباره ميكم
بعد هم تشكر ميكنم از اينكه بعد از مدتها وبو نو نوار كردي خدا قوت (تيكه بودا) :-D
خيلييييي دوست دارم نفسم :-*:-*:-*:-*:-*
نفسیم:سلام به روی ماهت عسلم بعله بعله عید شما هم مبارک عشقم شما هم ایشالا سلامت باشی همیشه دلتم همیشه خوش باشه:-*********************خواهش میکنم پسرم دیگه ولخرجی کردم یه دستی به سر روی صندوقچه کشیدم:))منم دووووووووووووووووووووست دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه اصلا حالا ریز ریز ریز بیا:)))بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو**ووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: